آزمون جذب مدرس خانواده درهرمزگان برگزار شد

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری آزمون جذب مدرس خانواده با شرکت 300داوطلب دربندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 06 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، بتول جهانداری گفت: این آزمون ویژه كاركنان رسمي شاغل در آموزش و پرورش، با شرکت 300نفر ازفرهنگیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا در دو بخش خواهران و برادران برگزارشد.
 
افزود: کسانی که در این آزمون موفق شوند به  60 درصد سوالات آزمون پاسخ  صحیح بدهند به مرحله دوم جهت مصاحبه و گزینش که با حضورکارشناسان وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد، دعوت می شند.
 
وی یادآورشد: طراحی سوالات استاندارد این آزمون توسط کمیته علمی طرح سوالات اداره کل انجمن اولیا ومربیان وزارت آموزش و پرورش انجام وجهت برگزاری به اداره سنجش آموزش و پرورش واگذار شد که داوطلبان در مدت 60دقیقه به سوالات آزمون پاسخ دادند.
 
جهانداری با تاکید بر نقش و اهمیت آموزش خانواده بیان کرد: ازآنجاییکه نقش خانواده ها در رشد و بالندگی نظام تعلیم وتربیت غیرقابل انکار است، توجه به آموزش خانواده از راهبردهای جدی  آموزش وپرورش هرمزگان است که با نگرشی تخصصی وعلمی دنبال می شود.
 
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: سه هزار مدرسه در سطح هرمزگان دارای انجمن اولیا و مربیان هستند که باید به ازای هر پنج مدرسه یک مدرس آموزش خانواده فعالیت داشته باشد که با این احتساب به 600مدرس نیازاست.
 
وی در پایان توجه به ارتقاء سطح مشارکت های مردمی درامرتعلیم و تربیت را پشتوانه ای برای اجرای بهتربرنامه های وزارت آموزش و پرورش در چارچوب اهداف سندتحول بنیادین اعلام کرد وگفت: قطعا آموزش و پرورش برای تحقق اهداف خود به مشارکت جمعی خصوصا اولیا نیازمند است چرا که نظام تعلیم و تربیت فرابخشی و متعلق به آحاد جامعه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار