راه و روش های اینستاگرامی برای قاچاق موتورسیکلت!

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۵ موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 26 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: ماموران پلیس اقتصادی حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موتورسیکلت‌های قاچاق می‌کرد مواجه شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران در تحقیقات اولیه خود ابتدا گرداننده این صفحه را شناسایی کرده و با بررسی فعالیت‌های وی برای ماموران محرز شد که نامبرده با ایجاد صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی اقدام به فروش موتور سیکلت‌های سنگین قاچاق می‌کند.

او افزود: بلافاصله ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگیری نامبرده، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از آن جا کشف کردند.

سردار محمدیان گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به فروش ۴ موتورسیکلت دیگر در سطح استان البرز اعتراف کرد که محل نگهداری همه آن‌ها شناسایی و توسط ماموران توقیف شدند.

او با بیان این که در مجموع ۵ موتورسیکلت کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قاچاق کالا تاثیر مستقیم با تعطیلی صنعت و بیکاری جوانان دارد و پلیس همه تلاش خود را برای مبارزه با این موضوع به کار بسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار