نامه امام جمعه گچساران خطاب به کدخدایی

شورای نگهبان و ائمه جمعه را مقابل هم قرار ندهید

در مصاحبه ها و فرمایشات تان ، شورای محترم نگهبان و ائمه خدوم جمعه را در مقابل همدیگر قرار ندهید ، چون این دونهاد دینی ، هر دو از بطن انقلاب به وجود آمدند و هر دو زیر مجموعه جایگاه مقدس ولایت ، و در عرض هم نیستند بلکه در طول هم هستند .
کد خبر: ۸۷۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 13 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در مطلبی خطاب به “کدخدایی” سخنگوی شورای نگهبان نوشت:
بسمه تعالی
محضرمبارک برادر ارجمند جناب آقای دکتر کدخدائی سخنگوی شورای محترم نگهبان ، ضمن عرض سلام و ادای احترام ، به عنوان برادر کوچکتان ، دو نکته شاید لازم را به محضر مبارک ، پیشنهاد می دهم که ممکن است خالی از اثر نباشند .
۱_در مصاحبه ها و فرمایشات تان ، شورای محترم نگهبان و ائمه خدوم جمعه را در مقابل همدیگر قرار ندهید ، چون این دونهاد دینی ، هر دو از بطن انقلاب به وجود آمدند و هر دو زیر مجموعه جایگاه مقدس ولایت ، و در عرض هم نیستند بلکه در طول هم هستند .
 ۲_لطفا آن امام جمعه ای را که (به قول حضرتعالی) گفت:” کفن میپوشم” ، صریحا و مشخصا معرفی فرمائید تا حقیرتحقیق و بررسی کنم اگر حقیقتا به خاطر دفاع از عزت و آبرو ، و وضعیت بسیار نامطلوب و نگران کننده بیکاری و معیشت مردم و همچنین دفاع از مبانی دینی و ارکان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دست آورد خون مقدس شهداء والامقام ،گفت کفن می پوشم ، علنا و رسما دستشان را ببوسم و باافتخار ، محضرشان عرض کنم ما را هم مثل خودت کفن بپوشان ،چون  متأسفانه حقیر تاکنون چنین توفیقی نداشتم .
 در آخر ازامثال شما انتظارمی رود ، حرکت دفاع ازحقوق مردم رنج دیده و زجرکشیده ایران اسلامی را که در هیچ کجای عالم نظیرندارند ،و همچنین دفاع از معتقدات دینی و انقلابی و ولائی مردم و مملکت را که از احسن الحسنات شمرده می شوند به عنوان حرکت و رفتارقبیح و ناپسند تلقی ننموده و به جامعه القاء نفرمائید.
 بااحترام مجدد
  حقیرسیدامین الله حجازی
امام جمعه کوچک شهرانقلابی وولایتمدار گچساران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار