کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش جبران می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مبارکه گفت: بخشی از کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان از طریق استخدام از طریق ماده ۲۸ تامین و بقیه آن نیز از طریق افزایش سقف حق التدریسی‌ها، افزایش ساعات فعالیت معلمان در مدارس و با نگهداشت و بازنشسته نشدن نیرو‌های انسانی فعال جبران می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 12 July 2020

محمد اعتدادی افزود: در شهرستان مبارکه نیز این کمبود‌ها در سال گذشته از طریق جذب نیرو از طریق خرید خدمات آموزشی، سربازان معلم و ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان جبران شد و برای سال تحصیلی پیش رو نیز این کمبود را جبران می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص نحوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: مطابق آنچه که تاکنون ابلاغ شده است با آغاز سال تحصیلی جدید در شهریور، کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به عضویت ۱۰۰ درصدی معلمان و ۹۰ درصدی دانش آموزان استان در سامانه شاد، بخشی از دروس که قرار است به صورت مجازی تدریس شود، از طریق این سامانه انجام می‌شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز با اشاره به وجود ۲۵۰ طرح فعال در استان گفت: حدود ۲۰۰ طرح باقیمانده نیز در استان وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها، به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با توجه به سیاست اداره کل مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برخی از آن‌ها با کمک‌های مردمی و خیرین در حال اجرا است.
سید مهدی میربد افزود: در شهرستان مبارکه نیز ۵ طرح نیمه تمام وجود دارد که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم در سال مالی ۹۹ آن‌ها را تکمیل و افتتاح کنیم. وی گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۳ طرح بزرگ به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال نیزبا تحقق اعتبارات ملی و شهرستانی و کمک خیران حداقل ۴ طرح دیگر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان مدرسه خطر آفرین، کانکسی و خشت و گلی نداریم، افزود: هرگونه تعمیر، تغییر و ساخت در مدارس باید تحت نظر سازمان نوسازی مدارس باشد، وگرنه در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ای، مدیران آن مدرسه باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار