طرح هادی در بیش از 50 روستای آستانه اجرا شد

کد خبر: ۸۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 02 September 2015

رشت - ایرنا - رییس بنیاد مسکن آستانه اشرفیه گفت : تا کنون طرح هادی در بیش از 50 روستای این شهرستان به اجرا درآمده است.
[طرح هادی در بیش از 50 روستای آستانه اجرا شد]

علیرضا فلاح علیپور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این شهرستان دارای 107 روستاست که همگی آنها دارای طرح هادی اند.
وی ساماندهی ساخت و سازهای روستایی را از اهداف مهم اجرای طرحهای هادی عنوان کرد و افزود : آسفالت ،ایجاد کانیوو، زیرسازی ،جدول گذاری ،پیاده روسازی ،احداث پل و...از جمله کارهایی است که در راستای اجرای طرحهای هادی در روستاهای شهرستان انجام می شود.
وی در ادامه اجرای طرح هادی را از اولویتهای بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: در طی یکسال گذشته اجرای این طرح در 21 روستای شهرستان با اعتبار 15 میلیارد و 109 میلیون ریال صورت گرفته است.
وی اظهار داشت : در این مدت همچنین 30 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات مقاوم سازی به 201 واحد روستائی پرداخت شده است.
فلاح علیپور با بیان اینکه در یکسال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون ریال نیز در بخش تعمیرات مسکن روستایی در این شهرستان پرداخت شده افزود : تعداد 70 نفر این میزان تسهیلات را دریافت کرده اند.
وی یادآور شد : همچنین در این مدت 860 میلیون ریال در بخش حوادث غیرمترقبه چون آتش سوزی و سیل در مناطق روستایی شهرستان پرداخت شده است.
رییس بنیاد مسکن آستانه اشرفیه با بیان اینکه در یکسال گذشته 899 جلد سند روستایی نیز با همکاری اداره ثبت و اسناد در سطح روستاهای شهرستان صادر شده گفت : تعداد 72 واحد مسکونی طرح مسکن مهر بندرکیاشهر نیز تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.
وی گفت : طرح مسکن مهر بندرکیاشهر دارای 407 واحد مسکونی است.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار