آغاز پروژه ساختمان اپراتوری پالایشگاه سوم پارس جنوبی

مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان اپراتوری ضد انفجار مطابق با الزامات پدافند غیر عامل در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پاس جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 31 August 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث 8 دستگاه ساختمان اپراتوری ضد انفجار مطابق با الزامات پدافند غیر عامل با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مسئولين واحدهاي ستادي، مدیر و کارکنان پالایشگاه سوم برگزار شد. 

دراین مراسم مهندس حسني مديرعامل مجتمع ضمن تبریک به مناسبت هفته‌ی دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ي دو خدمتگزار صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: در كارهاي عملیاتي و پروژه‌هاي توسعه‌اي ساخت و ساز، نباید منتظر مناسبت‌های ویژه ماند و این قبیل پروژه ها در مجتمع گاز پارس جنوبی بايد با شتاب بیشتر و عظمی راسخ به سمت پیشرفت و تعالی سوق داده شود. 

مهندس حسنی در ادامه با اشاره به اهميت پالايشگاه تصريح كرد: مدیریت و کارکنان پالایشگاه سوم در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی توانسته اند با همت مضاعف و در سایه ی همدلی و همزبانی, تعلق خاطر و رضایتمندی بالايي را کسب نمایند. 

حسنی با تاكيد بر اهميت این پروژه گفت: اولین اقدام در ساخت این پروژه، رضایتمندی کارکنان می‌باشد، در وهله‌ي دوم هم مساله‌ي با اهميت اين است كه اپراتورها بتوانند بهتر و در شرایطی مطلوب‌تر به سیستم‌های پالایشگاهی رسیدگی و نظارت داشته باشند. 

مهندس موذنی سرپرست مدیريت پالایشگاه سوم نيز در پايان اين مراسم خاطرنشان نمود: در پالایشگاه سوم از لحاظ ساختمان‌های اداری و اپراتوري كمبودها و نواقصي داريم كه امید است با همت و تلاش همکاران و حمایت و رهنمودهای مدیریت عامل محترم در آینده‌ی نزدیک شاهد پیشرفت در همه‌ي زمينه‌ها باشيم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار