اجرای 227 طرح هادی در گیلان

کد خبر: ۸۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 31 August 2015


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای 227 طرح هادی از شهریورماه سال 93 تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، محمد اکبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن در این شهرستان با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: طرح هادی عالی‌ترین سند توسعه همه‌جانبه پایدار در روستاها است.

وی به اجرای ساماندهی، زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری، پل، مبلمان روستایی، سنگ‌فرش و ... در قالب طرح هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: با مشارکت ثبت اسناد و املاک نسبت به سنددار کردن عرصه و اعیان املاک روستاییان در داخل طرح‌های هادی روستایی اقدام می‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه صدور سند مالکیت در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن و با مشارکت ثبت اسناد و املاک انجام می‌شود، تصریح کرد: تملک و واگذاری اراضی ملی با مشارکت منابع طبیعی در داخل طرح‌های هادی روستایی به منظور رفاه، آسایش و تامین مسکن روستائیان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از بهره‌گیری از ناوگان مجهز ماشین‌آلات سنگین نسبت به آماده‌سازی اراضی روستایی در راستای احداث پروژه‌های عمرانی روستایی و دیگر پروژه‌های عام‌المنفعه خبر داد و بیان کرد: تهیه ارائه طرح‌های لازم برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر حوادث غیرمترقبه از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اجرای 227 طرح هادی از شهریور ماه سال 93 تاکنون در گیلان، گفت: طرح‌های مذکور با اعتبار 314 هزار و 121 میلیون ریال اجرایی شده است.

اکبرزاده به رشد 165 درصدی اجرای طرح‌های هادی نسبت به مدت مشابه سال 93 در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات اجرای طرح‌های هادی دارای رشد 243 درصدی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه 376 پروژه طرح هادی در نقاط مختلف استان تهیه و بازنگری شده است، خاطرنشان کرد: تعداد پروژه‌ها نسبت به سال گذشته 447 درصد رشد داشته است.

وی از صدور 7 هزار و 355 اسناد روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر در گیلان خبر داد و اظهار کرد: تعداد پنج قطعه اراضی برای ساخت مسکن روستایی واگذار شده و نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار