خیرمازندرانی ۵۳زندانی را آزاد کرد

این که ۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندانهای استان با کمک یک خیر به آغوش جامعه بازگردند، جای بسی خرسندی و نهادینه شدن فرهنگ گذشت و نوعدوستی در استان علویان است.
کد خبر: ۸۴۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 02 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل زندانهای مازندران، مدیرکل زندانهای مازندران گفت: یکی از خیرین با اهداء مبلغ ۴۸۸ میلیون تومان زمینه آزادی و رهایی ۵۳ نفر از زندانیان را فراهم کرده است.

 علی استادی با قدردانی از فرد خیّر کارش را بسیار بزرگ و ایثارگرانه توصیف کرد و افزود: بی شک انفاق مایه رشد و سعادت است و این اقدام نشأت گرفته از ایمان و باورهای قلبی است .

وی افزود: پس از دریافت این مبلغ بلافاصله با کمک مددکاران و اجرای احکام زندانها اقدام لازم برای شناسایی و آزادی زندانیان واجد شرایط انجام شد.

وی تصریح کرد: این که ۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندانهای استان با کمک یک خیر به آغوش جامعه بازگردند، جای بسی خرسندی و نهادینه شدن فرهنگ گذشت و نوعدوستی در استان علویان است.

استادی با اشاره به جشن گلریزانی که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار و زمینه ساز آزادی تعداد زیادی از زندانیان شده است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در برگزاری تجمع و جشن ها، امکان اجرای این برنامه وجود ندارد ولی خیرین و ایثارگران می توانند مبلغ اهدائی را به شماره حساب ستاد دیه واریز کنند.

مدیرکل زندانهای استان مازندران از اعزام به مرخصی و آزادی بیش از چهار هزار زندانی واجد شرایط در جهت اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهارداشت، این تعداد بیش از ۵۶ درصد جمعیت کیفری زندانهای استان را تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار