اعزام تیم های‌ تخصصی امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان هیات قایقرانی اصفهان به مناطق سیل‌زده لرستان

قهرمانان قایقرانی اصفهان ؛ امدادرسانان سیل لرستان/ آماده‌باش تیم های عملیاتی و امدادی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام 3 تیم‌ تخصصی امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان هیات قایقرانی اصفهان به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 26 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به وقوع سیل در استان لرستان بر اثر بارش شدید باران اظهار کرد : 3 تیم تخصصی امداد و نجات سیلاب و آب‌های خروشان هیات قایقرانی اصفهان شامل 13 نجاتگر قایقران برای کمک به سیل‌زدگان به استان لرستان اعزام و چندین تیم نیز در اصفهان در حال آماده‌باش هستند.

وی تاکید کرد اعزام این تیم ها با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و جمعیت هلال احمر صورت گرفته و ۳ تیم متشکل از مربیان و قهرمانان ملی‌پوش رفتینگ و اعضای سابق تیم ملی قایقرانی به سرپرستی آریا جعفری لحظاتی قبل برای کمک به سیل‌زدگان عازم لرستان شدند.
محمد هاشمی در پایان گفت : این گروه به استعداد 2 خودرو امدادی ، 2 دستگاه کایاک و 4 عدد رفتینگ آبهای خروشان برای امدادرسانی از اصفهان به مناطق سیل زده پلدختر ، خرم آباد و معمولان لرستان حرکت کرده و تیم های دیگر نیز در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به نقاط سیل‌زده اعزام شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار