سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:

اتمام کار گاز رسانی به۶۲۴ روستا در کرمانشاه تا پایان سال ۹۹

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری از گازرسانی ۶۲۴ روستا تا پایان سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 January 2020

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه   اظهار داشت: مشترکین شرکت گاز شامل بخش های تجاری، صنعتی، خانگی هستند که ۹۹ درصد خانوارهای شهری و ۷۱ درصد خانوارهای روستایی از گاز بهرمند هستند.

وی در ادامه افزود:گاز رسانی ۴ شهر نوسود، ازگله،ریجاب و نودشه دربازه زمانی بر اساس مدیریت پروژه به سرانجام برسد و در بخش روستایی ۷۱ درصد خانوارها روستای در غالب ۱۳۱۲ روستا گاز رسانی شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در خصوص بخش صنعتی گفت:۲هزارو ۱۷۱ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند و ۷۴ جایگاه CNG در کرمانشاه مستقرند و از ۱۳ میلیون متر مکعب از گاز استان استفاده میشود.

شهبازی با اشاره به پروژه های در دست اجرا در بخش روستاهای استان، تصریح کرد: گاز رسانی ۶۲۴ روستا را در دست اجرا داریم که پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد و ضریب نفوذ استان ما حدود ۹۰ درصد برسد و در مجموع ۹۲ درصد خانوارهای روستایی تاکنون از گاز برخوردار و ۵۸۰ هزار مصرف کننده در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی داریم و در سال جاری چیزی در حدود ۸۰ هزار علمک نصب شده که ۶۵۰ کیلومتر شبکه گراری انجام شده است .

وی درادامه خاطر نشان کرد: ۱۵هزار مشترک داریم و تلاش می کنیم این تعداد رابه ۲۵هزار مشترک در سال آینده برسانیم و شبکه گذاری رابه ۸۰۰ کیلومتر و نصب انشعاب را به ۱۱ هزار علمک برسانیم و همچنین حدودا ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این پروژه پیش بینی شده که مضاف بر پروژهای در دست اجرا چیزی حدود ۳۹ روستا در مرحله پیمان سپاری است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان گفت: اعتبارات لازم جهت پروژهای در مرحله عقد قرارداد حدود ۳۶ میلیارد تومان اعتبار اولیه جهت اجرای این پروژه هاو ۲۵۲ روستا که در دست مطالعه داریم برآورد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار