غافلگیری مسافران در اسالم+تصاویر

کد خبر: ۷۹۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 16 November 2019
غافلگیری رانندگان و مسافران به دنبال بارش برف در محور خلخال - اسالم/تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف در پنجاه و پنچمین روز از فصل پاییز در شهرستان خلخال موجب غافلگیری رانندگان و مسافران در محور خلخال به اسالم شد.

معروف خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: به دنبال برودت هوا و پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی راهداران شهرستان خلخال در آماده باش کامل هستند و بیش از ۳۰ خودروی سنگین و سبک راهداری در جاده‌های ارتباطی شهرستان خلخال مستقر هستند و در راهدارخانه الماس نیز که بیشترین بارش در محور خلخال به اسالم امشب با ده سانتی متر موجب غافلگیری مسافران شده، حضور دارند.

وی افزود: بیش از ده‌ها خودرو از سمت حوزه گیلان و حوزه خلخال به علت نداشتن زنجیر چرخ  امشب از جاده منحرف شده بودند که با کمک راهداران به مسیر خود هدایت شدند.

خسروی اضافه کرد: هواشناسی برای سه روز آینده بارش برف در جنوب استان را پیش‌بینی کرده است؛ از این رو از مسافرین و رانندگان درخواست داریم تا با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و لباس گرم از محور خلخال به اسالم تردد نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال تصریح کرد: هم‌اکنون کلیه محورهای ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز استان در جاده خلخال به کوثر، خلخال به فیروز آباد، خلخال به پونل و خلخال به اسالم و خلخال به اردبیل باز و تنها در محور خلخال به اسالم تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار