استقرار 327 پایگاه ثابت و سیار برای جشن نیکوکاری در کازرون

کد خبر: ۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸ 25 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون,مدیر کمیته امداد کازرون پرویز شفیعی اظهار کرد:

با توجه به فرارسیدن 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد، هفته احسان و نیکوکاری در قالب جشن نیکوکاری با شعار «اکرام فاطمی و شور نیکوکاری» آغاز می‌شود.

وی هدف ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری را از جمله ایجاد ارتباط و تعامل با گروه هدف، خیران و نیکوکاران، هنرمندان در قالب اصناف‌محوری، مدرسه‌محوری و مسجدمحوری به‌منظور همدردی با نیازمندان و مشارکت در تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان اقشار جامعه برشمرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: جشن احسان و نیکوکاری در سطح این شهرستان و شهرها و بخش‌های تابعه در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه (13 تا 15 اسفندماه جاری) در 327 پایگاه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

شفیعی، به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سیزدهم اسفندماه جاری در تمام مدارس با هماهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در چهاردهم اسفندماه با استفاده از این نهاد در معابر، مساجد، میدان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های دیگر این نهاد برشمرد.

وی اعلام کرد: از مجموع پایگاه‌های جشن نیکوکاری 21 پایگاه ثابت و 275 پایگاه مربوط به مدارس و 31 پایگاه مربوط به مساجد است که به‌منظور تحقق شعار هر مدرسه یک پایگاه جشن نیکوکاری بهره‌گیری می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون تصریح کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته یک‌میلیارد و 75 میلیون ریال جمع‌آوری و بین نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای خرید لوازم شب عید توزیع شد.

شفیعی در پایان از خیران و نیکوکاران از هر قشر و صنفی خواست تا در آستانه سال نو به یاری نیازمندان بشتابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار