بازی مشکلی مقابل تیم نفت در تهران داریم

کد خبر: ۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 17 August 2015

خبرگزاری تسنیم: سر مربی ملوان بندرانزلی گفت: بازی مشکلی مقابل تیم نفت در تهران داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندر انزلی، حمید استیلی درباره وضعیت فنی تیم  ملوان اظهار داشت:  بازی گذشته ما از لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و ما آن بازی را به‌خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم با برد از زمین خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان به نکات فنی و آنالیز فنی به‌خوبی گوش می‌دهند تا بتوانند اشتباهاتی رو که در بازی‌های گذشته داشته اند را جبران و نکات فنی را در زمین پیاده کنند و ما بازی‌های زیادی را  پیش رو داریم و با بازیکنان درباره شرایط  تمرین و حتی درباره زندگی بعد از تمرین صحبت‌هایی را انجام داده ایم.

استیلی درباره بازی این تیم در برابر نفت تهران گفت: بازی مشکلی را مقابل تیم نفت که یک تیم آسیایی است در تهران داریم  و این تیم در سال گذشته هم نتایج بسیار خوبی را گرفته است و مربی و مدیریت بسیار خوبی دارد.

وی افزود: ما خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم و باید هم  از لحاظ بدنی یک سری تمهیداتی را در نظر گرفتیم و هم یک شناختی از تیم نفت پیدا کرده ایم و نسبت به بازی قبل باید  بازی روان‌تری را ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملوان درباره نتایج چند هفته اخیر نفت اظهار داشت: بازی‌های گذشته تیم نفت را تماشا کردیم، آن‌ها تیمی هستند که اسکلت سال قبل را حفظ کرده و شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند هرچند بازی‌های لیگ را به خوبی شروع نکرده اند اما تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی ملوان درباره کادر فنی ملوان گفت: آقایان قدیر بحری و حبیبی از قبل حضور داشته اند و پایان راٌفت و حسینی نسب هم به ما اضافه شده‌اند و آقای راٌفت شناخت خوبی نسبت به ملوان دارد و چندین سال همراه این تیم بازی بود  و حسینی نسب هم چندین سال در کنار من کار کرده است و نسبت به تفکرات من شناخت کافی دارد.

وی افزود: ما در حال بررسی هستیم که  چه کسی را  به تیم اضافه کنیم و قرار  بر بود آقای زرینچه به تیم اضافه شود که برایشان مشکلی پیش آمد و ما منتظر هفته پنجم هستیم تا در فرصت مناسب  بر روی این‌گونه مسایل فکر کنیم.

استیلی در مورد ادامه همکاری کادر فنی گذشته با وی گفت: ما از کادر فنی گذشته خواسته بودیم که  با ما کار کنند ولی خودشان صلاح ندانستند و از آنها به سبب زحمتشان تشکر کردیم.

سرمربی ملوان درباره مشکلات مالی این تیم افزود: مشکلات مالی در دست آقای دنیا مالی و اعضای هیئت مدیره قرار دارد و من می‌دانم که زحمت بسیاری برای حل مشکلات این تیم می‌کشند و اینکه در سه روز مانده به مسابقات توانستند تیم را جمع کنند و تیم را سرو سامان بخشند.

وی افزود: در بازی گذشته احمد دنیامالی به استادیوم آمد و وضعیت استادیوم و چمن ورزشگاه را دید خودش به همراه پیشگاه هادیان رفتند و یک ماشین چمن زنی برای باشگاه خریداری کردند و این‌ها کارهای زیر ساختی است که برای باشگاه انجام می‌شود و مهم این است که زیر ساخت‌های باشگاه ملوان درست شود تا ملوان تبدیل به تیمی شود که مردم انتظارش را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار