انهدام 6 باند قاچاق مواد مخدر و کالا در ارومیه

فرمانده هنگ مرزی ارومیه به انهدام 6 باند قاچاق مواد مخدر و کالا اشاره کرد از این تعداد، دو باند قاچاق مواد مخدر و چهار باند قاچاق البسه بوده است.
کد خبر: ۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 15 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی علی‌پور در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: در پنج ماه امسال 262 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش صددرصدی داشته است.
وی به کشف 11 هزار و 50 عدد انواع داروی کشاورزی، دو دستگاه طلایاب، بیش از یک میلیون نخ سیگار خارجی اشاره کرد، گفت: یک هزار و 138 نفر متجاوز مرزی و همچنین هفت عامل خروج اتباع خارجی دستگیر شده‌اند.
فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه ماموستاها و سران عشایر با مرزبانان و مسئولان همکاری نزدیک و صمیمانه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و همکاری می‌توان امنیت مناطق مرزی را به بهترین شکل حفظ کرد که خوشبختانه تاکنون این همکاری وجود داشته است.
وی با اظهار به اینکه هنگ مرزی ارومیه با کشور ترکیه و عراق مرز مشترک دارد، اضافه کرد: عملیات و اقدامات مرتبط با انسداد مرزی از سال 1385 با جدیت و پشتکار مضاعفی آغاز شده به طوری که این سری اقدامات با قوت و جدیت هر چه بیشتر ادامه دارد.
وی شناسایی خلاءهای مرزی برای استقرار نیروهای مرزی و امکانات مرتبط با این عرصه را مورد اشاره قرار داد، اضافه کرد: این مناطق به معنای واقعی کلمه صعب‌العبور و صعب‌المعیشت هستند، بنابراین از نیروهای آموزش‌ دیده، معتقد و متدین برای پاسداری از مرزها استفاده می‌کنیم.
فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اشاره به اینکه مرزبانان مفهوم ایثار و فداکاری را در عملکرد خود متبلور کرده‌اند، اظهار داشت: دوری از خانواده، همسر، فرزندان و والدین خود را روزهای متوالی بدون برقراری کوچک‌ترین ارتباط حتی تلفنی تحمل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار