مشکلات جانبازان اعصاب و روان را حل کنید

رجبعلی راهی افزود: جانبازان اعصاب و روان یکی از مظلومترین جانبازان هستند و امیدواریم مسئولین استان، حل مشکلات این جانبازان را یکی از اولویت های کاری خود قراردهند.
کد خبر: ۷۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایثار:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان جنت شیراز اظهار داشت: بسیاری از خواسته‌های این جانبازان و خانواده‌های آن ها را شنیدیم و آنچه باید انجام دهیم تا درد و رنج آن بزرگواران کاسته شود را پیگیری می کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: از نهاد‌های تأثیرگذار و مدیران استان درخواست داریم هر اندازه که می توانند در زمینه حل مشکلات جانبازان اعصاب و روان کمک کنند چرا که همراهی و مشارکت‌های انسانی، علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، تحمل رنج ها را آسان‌تر می‌کند.

امام‌جمعه شیراز بیان کرد: چنانچه رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب در انتقال مشکلات و ترویج احساس همدردی با اقشار آسیب پذیر، به صورت فعال عمل کنند از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون می‌آییم.
وی تصریح کرد: از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای صبر و استقامتی که از خود نشان داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و از مسئولین و دستگاه‌های اجرایی نیز درخواست می‌شود نسبت به برطرف کردن خواسته ها و مشکلات جانبازان اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز، گفت: این بیمارستان با 50 تخت بیمارستانی و پنج تخت در اورژانس، به جانبازان اعصاب و روان استان فارس و استان های همجوار خدمات ارائه می کند.
رجبعلی راهی افزود: جانبازان اعصاب و روان یکی از مظلومترین جانبازان هستند و امیدواریم مسئولین استان، حل مشکلات این جانبازان را یکی از اولویت های کاری خود قراردهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار