این برد را تقدیم هواداران ملوان می‌کنم

کد خبر: ۷۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 14 August 2015

سرمربی ملوان انزلی گفت: پیروزی ملوان در مقابل استقلال را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم راضی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در مقابل استقلال اهواز در نشست خبری از پیروزی ملوان ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه این برد را تقدیم هواداران ملوان می‌کنم، افزود: امروز بازی خوبی انجام شد و در حالی که تنها دو روز تمرین داشتیم اما توانستیم پیروز میدان شویم و امیدواریم هواداران راضی باشند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه نقاط ضعف تیم حریف را آنالیز کرده بودیم، تصریح کرد: بازیکنان ملوان تاکتیک‌پذیر هستند و به همین دلیل امروز پیروز شدیم.

وی با اشاره به فرصت‌های از دست رفته در بازی مذکور گفت: موقعیت‌های زیادی نصیب ما شد که اگر قدر می‌دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

استیلی با اشاره به اینکه راه طولانی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: می‌دانیم راه طولانی در پیش داریم و به حمایت هواداران امیدوار هستیم و با این پیروزی مغرور نمی‌شویم.

وی شرایط تیم ملوان را خوب دانست و یادآور شد: امروز چند تعویض انجام دادیم اما روند تیم تغییری نکرد و با حفظ نتیجه مسابقه موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی ملوان انزلی قضاوت داور را چندان رضایت‌بخش ندانست و یادآور شد: داور کارت‌های زرد بی‌مورد داد که این مسئله در آینده مشکل‌ساز خواهد بود.

وی مسئله مالی را مشکل اساسی ملوان دانست و متذکر شد: با توجه به اینکه به صداقت دنیا مالی اعتماد دارم، این مسئله به مرور زمان برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار