وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

توسعه زیرساخت های خراسان شمالی به حد میانگین کشوری/توجه ویژه دولت تدبیر و امید به گسترش پهنای باند جهت توسعه و توانمندسازی/دولت گذشته توسعه ICT را کار فانتزی می دانست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه پهنای باند را باعث توسعه کشور دانسته و با اشاره به اینکه دولت گذشته توسعه ICT را فانتزی می دانست،از توجه ویژه دولت تدبیر و امید برای جبران عقب ماندگی در این بخش خبر داد و گفت:این وزارتخانه در تلاش است تا زیرساخت های این استان در حوزه مخابرات و ارتباطات به حد میانگین کشور ارتقا یابد.
کد خبر: ۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 13 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمود واعظی در سفر به خراسان شمالی ضمن افتتاح طرح هایی همچون پهنای باند اینترنتی 14 گیگابیت مخابراتی،دکل های بی تی اس و بهره برداری از نسل 3 و 4 تلفن همراه و همچنین افتتاح ساختمان اداره کل ارتباطات و زیرساخت استان،با شرکت در نشست مشترک خبرنگاران،نخبگان و فعالان حوزه ICT با اشاره به اینکه دولت یازدهم تاکنون یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال برای توسعه مخابراتی در استان خراسان شمالی هزینه کرده است،گفت:در سالجاری نیز ۶۸۰ میلیاردریال اعتبار برای استان پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 261 روستا در خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت متصل شده است،افزود:در برنامه سال جاری نیز همین تعداد به شبکه اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
وزیر ارتباطات شاخص های ارتباطاتی و مخابراتی استان را پایین تر از حد میانگین کشوری دانست و ابراز امیدواری کرد تا این وزارتخانه برای توسعه زیرساخت های این استان و رسیدن به حد مطلوب تلاش کند. 
واعظی با اشاره به اینکه توسعه ICT در دولت گذشته فانتزی بوده از عزم دولت تدبیر و امید در جهت توسعه این فناوری خبرداد و گفت:پایین بودن سرعت اینترنت باید با مشارکت بخش خصوصی و حضور شرکت های دانش بنیان محقق شود.
وی تصریح کرد:این دولت نگاه ویژه ای برای توسعه ICT در کشور دارد که در تلاش هستیم تا زمینه ها برای رشد این فناوری ارتقا یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار