احداث و تعمیر 4500 واحد مسکونی در پلدختر توسط بنیاد مسکن اصفهان

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از احداث و تعمیر 4500واحد مسکونی در شهرستان پلدختر و 12روستای تابعه توسط این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 28 May 2019

به گزارش تابناک، محسن قوی‌بیان با اشاره به سیل استان لرستان و اقداماتی که در راستای احداث و تعمیر منازل انجام شد، اظهار داشت: به محض وقوع سیل در روز دوازدهم فروردین سال جاری ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به اتفاق مدیرکل در لرستان حضور یافتند.

وی افزود: در روزهای اولیه 135 دستگاه ماشین سنگین و 40 نفر از همکاران اداری و فنی بنیاد مسکن اصفهان اقدام به گل‌روبی، لایروبی و تمیز کردن مسیرها و منازل کردند و سپس ارزیابی واحدهای خسارت دیده پل دختر و 12 روستای آن شهرستان انجام شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ستاد بنیاد مسکن استان در پل‌دختر مستقر است، گفت: 35 نفر همکار و 70 دستگاه ماشین آلات در حال خدمت‌رسانی در این شهرستان سیل‌زده هستند.

وی تصریح کرد: ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان احداث و تعمیر 4500 واحد مسکونی در پل‌دختر و 12 روستای آن شهرستان را به عهده گرفته است.

قوی‌بیان ادامه داد: احداث 500 واحد و 2300 واحد تعمیری شهرستان پل‌دختر و 500 واحد احداثی و 850 واحد تعمیری روستاها از جمله اقدامات بنیاد مسکن اصفهان در لرستان است.

وی با اشاره به همکاری سازمان‌های دیگر در پشتیبانی مردم سیل زده، اظهار داشت:  به غیر از بنیاد مسکن، شهرداری‌ با ارسال ماشین‌های مختلف از جمله ماشین‌های آتش‌نشانی برای شستشوی خیابان‌ها، ماشین‌های حمل آب، ماشین‌های جارو خدمت کرد و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با ارسال 4 تانکر آب  اکنون هم در روستایی به نام چاله که  زیر آب است با 3 دستگاه ماشین در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: مدیریت بحران استان اصفهان، استاندار و معاونت عمرانی نیز در جلب حمایت‌ها بسیار تلاش کردند، همچنین تعاونی کامیونداران برای حمل مصالح با قیمت مناسب و ارزان‌تر کمک بسیاری کردند، اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با برگزاری جلساتی با صنایع و تولید کنندگان مصالح، وسایل فلزی، در، پنجره، تیرچه و سیمان را با قیمت مناسب در اختیار بنیاد مسکن اصفهان برای تعمیر و بازسازی منازل تخریب شده ناشی از سیل استان اصفهان و لرستان گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: زمین برای افرادی که خانه‌هایشان در بستر رودخانه در شهر و روستا بود، خریداری شده و در مرحله کارهای مطالعاتی است که به محض اتمام، کلید ساخت و تعمیر آنها زده خواهد شد، زمین برای  روستاییان نیز در حال خریداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار