واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی البرز به بخش خصوصی

کد خبر: ۷۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 09 August 2015

استاندار البرز گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی البرز به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه ورزش یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در این استان انجام شود، افزود: توسعه و ارتقای امکانات و تجهیزات ورزشی و گسترش سالن‌های ورزشی از مهمترین اقداماتی است که باید در این استان انجام شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در ورزش، از واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان به بخش خصوصی خبر داد.

این مسئول به مشکلات مربوط به رشد بالای جمعیت و نبود زیرساخت‌های مناسب در البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز در حوزه‌های سلامت، راه، اشتغال و بسیاری مسائل دیگر دچار مشکلات جدی است که همگی نیازمند رسیدگی هستند، اما با این حال ورزش را بعدی مهم و دارای ارزش می‌دانیم و در تلاش هستیم در حد توان با تزریق امکانات و اعتبارات لازم مشکلات این بخش را کاهش دهیم.

وی افزود: استان البرز همواره دارای پتانسیل‌ها و قهرمانان به نامی در ورزش بوده و به طور قطع با زحمات هیئت‌های ورزشی این روند رو به رشد ادامه و سرعت خواهد یافت.

طهایی با اشاره به سفرهای متعدد وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه به استان البرز در سال گذشته، خاطرنشان کرد: همواره قدردان نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به استان البرز هستیم و امیدواریم این شرایط در سال جاری نیز ادامه یابد و با تکمیل پروژه‌های ورزشی مطالبات به حق جامعه ورزش و جوانان استان محقق شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت یازدهم در برون‌سپاری امور گفت: واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی یکی از رویکردهایی است که دنبال می‌شود و درخصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نیز از واگذاری پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن تحریم‌ها که در نتیجه مقاومت و درایت مردم و تیم متعهد و متخصص مذاکره‌کننده هسته‌ای به دست آمد، شاهد بهبود شرایط اقتصادی کشور در همه زمینه‌ها از جمله ورزش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار