حسینیه ایران، میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی یزد و زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 08 May 2019

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی‌ کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به میزبانی استان یزد از هیجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، گفت: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برگزار می‌شود.

وی افزود: این اداره کل با نظر استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان آمادگی لازم را جهت همکاری و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه را دارد.

حسینی‌کوهستانی با اشاره به تأخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در استان گفت: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری افزود: هر زمانی که روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست‌های پیش روی این ملت باز شد.

وی بیان کرد: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب است، گفت: تغییر در سبک زندگی مهمترین حربه دشمن در این مسیر است.

وی افزود: خودآگاهی تاریخی که رهبری بر آن تأکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار