خوی رتبه اول خیرین مدرسه ساز دراستان

مدیرعامل مجمع خیرین استان در خوی گفت:خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی در امر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی رتبه اول استان را کسب کردند.
کد خبر: ۷۳۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 30 April 2019

خوی رتبه اول خیرین مدرسه ساز دراستان
به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی؛ظهر امروز بیست و یکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی، با حضور مدیرعامل مجمع خیرین استان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، فرماندار خوی ،اعضای شورای اداری شهرستان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوی، خیرین مدرسه ساز و مدیران مدارس در سالن باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

علی آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این همایش طی سخنانی تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز گفت:امروز در این دنیای مادی کار خیر برای انسان می ماندوانسان هر کاری خوب انجام دهد خداوند اجرش را در این دنیا و هم درآخرت به انسان می دهد ویکی از این کارهای خیر مدرسه سازی است که ذخیره آخرت می باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت:در سال ۹۷خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی در امر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی رتبه اول استان را کسب کردندوهمچنین اظهار امیدواری کرد که امسال هم شهرستان خوی در این امر خدا پسندانه رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

آخوندیان درادامه سخنان افزود:درطول این بیست و یک همایش، خیرین مدرسه ساز کل استان حدودا ۱۳۵۸ مدرسه درقالب ۶۷۸۸کلاس درس متعهد شده اند که ازاین تعداد ۷۰۰مدرسه در قالب ۳هزار کلاس درس تحویل آموزش وپرورش داده شده است .

وی همچنین اضافه نمود:در طول سال ۹۷ نیزدر استان ۲۹ مدرسه در قالب ۱۳۲ کلاس درس وبا اعتبار ۲۲میلیاردتومان تحویل آموزش وپرورش داده شده است .
علی آخوندیان تصریح کرد :درسال گذشته خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی نیز ۱۶ میلیاردو ۸۳۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه در مناطق مختلف این شهروهمچنین حدودا ۹۴ میلیون تومان هم در سطح استان متعهد شده اند.
محمد عابدی فرماندارخوی نیز در این مراسم با بیان اینکه بعدازپیروز ی انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال خدمات شگفت انگیزی توسط خیرین در بدنه جمهوری اسلامی ایجاد شده است .

وی همچنین بابیان اینکه مشارکت یک امر بسیار ممتازی است ،گفت : در جامعه ما خیرین و مردم در تمام زمینه مشارکت دارندوآنها انسانهای فرهیخته هستند و این کار ها را برای آخرتشان انجام می دهند

گفتنی است در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار