جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در بهاباد برگزار شد

هم‌زمان با برگزاری جشنواره سراسری تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در سراسر استان یزد از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۷۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 25 April 2019

فرماندار بهاباد روز چهارشنبه در این مراسم ایران اسلامی را مهد پرورش بزرگ مردان و آزاده زنانی دانست که نمونه واقعی انسانیت و نوع دوستی بوده و عمر گرانمایه و سرمایه خود را وقف ساختن مامن علم و دانش برای تربیت نسل آینده ساز جامعه نموده اند.
خانی زاده با تجلیل از همت بلند همه خیرین مدرسه ساز ترویج فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه ضروری دانست و بر توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی در همه جای شهرستان تاکید نمود.
حسن رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در سخنانی ضمن ارائه آمار و ارقامی از مدارس خیری ساز شهرستان بیان داشت : خوشیختانه با همت و تلاش خیرین عزیز و توجه ویژه دولتمردان شاهد توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان هستیم که قطعا باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد.
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر استان در تمامی مدارس خیر ساز شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین این جشنواره با حضورخانی زاده فرماندار ،رزاقی مدیر آموزش و پرورش و قانع کارشناس اداره مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان در دبستان قرآنی شهید بهابادی برگزار گردید.
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار