سال گذشته هیچ دانشجوی اخراجی نداشتیم

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: در سال تحصیلی گذشته فقط ۱۲ پرونده انضباطی به کمیته ارجاع داده شد و از ۷هزار دانشجوی این دانشگاه حتی یک اخراجی هم نداشتیم.
کد خبر: ۷۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 08 August 2015
به گزارش تابناک یزد، خلیلی، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در خصوص آمار ارجاع دانشجویان به کمیته انضباطی و نیز آمار دانشجویان اخراجی در دانشگاه خواجه نصیر گفت: این دانشگاه به نسبت دیگر دانشگاه ها شرایط و جو مناسب تری را برای دانشجویان در محیط دانشگاه فراهم آورده است.
 
وی با اشاره به اینکه محور کار ما در دانشگاه بر تعامل با دانشجویان استوار است افزود: خدا را شکر حدود دو سالی می شود که شاهد کاهش پرونده های انضباطی و آمار اخراج در دانشگاه هستیم به طوری که در سال تحصیلی گذشته فقط 12 پرونده انضباطی به کمیته ارجاع داده شد و حتی یک اخراجی هم نداشتیم.
 
خلیلی در خصوص اینکه موضوع این 12 پرونده انضباطی چیست گفت: ما طبق قانون اجازه نداریم حکم این پرونده ها را بازگو کنیم و تنها دانشجو و خانواده آن از حکم پرونده اطلاع دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: کمیته بدوی ارشاد داریم که ابتدا در آن به دانشجو تذکرات لازم داده می شود و به عبارتی تلاش می شود تا به صورت مسالمت آمیز و با گفتمان مناسب دانشجو هدایت شود اما پس از آن اگر کار با این کمیته به جایی نرسید پرونده دانشجو به کمیته انضباطی ارجاع داده می شود.
 
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پایان گفت: این برای ما جای خوشحالی دارد که از 7000 دانشجوی این دانشگاه حتی یک دانشجوی اخراجی هم نداشته باشیم شاید دانشجویی یک یا دو ترم تعلیق شده باشد اما کسی به مرحله اخراج نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار