بازید ازبزرگترین پروژه تفریحی ورزشی جنوب

کد خبر: ۷۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 06 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از فارس بعد از ظهر امروز هوشنگ یاری‌پور فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و به همراهی خبرنگاران از بزرگترین پروژه تفریحی ورزشی جنوب کشور بازدید کرد.

در این بازدید سه ساعته فرماندار بویراحمد با قدردانی از تلاش‌های سرمایه گذاران این پروژه در راستای اعتلای توسعه گردشگری استان اظهار کرد: این سرمایه گذاران همچنین در راستای اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند.

یاری‌پور با تقدیر از توجه این سرمایه‌گذاران به ایجاد فضاهای فرهنگی گفت: تلاش برای ایجاد این زیرساخت‌ها در عرصه فرهنگ کاری بزرگ است که کمتر سرمایه‌گذاری به آن می‌پردازد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این که استان و به‌خصوص مرکز استان یعنی شهر یاسوج بیش از هر زمان به زیرساخت‌های فرهنگی نیاز دارد از ایجاد بزرگترین پروژه ورزشی تفریحی توسط بخش خصوصی در جنوب کشور به عنوان کاری بزرگ و خدمتی صادقانه یاد کرد.

وی با بیان اینکه استان در خصوص گردشگری ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد، افزود: با راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای که بانی آن بخش خصوصی است بسیاری از مشکلات ما در زمینه ایجاد فضاهایفرهنگی برطرف می‌شود.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این که سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشند لازم است تا مسئولان به خصوص در بانک‌ها اهتمام جدی‌تری برای کمک به آن‌ها داشته و در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذار داشته باشند.

در این دیدار فرماندار بویراحمد از قسمت‌های مختلف این مجتمع عظیم تفریجی ورزشی از جمله استخر کم‌نظیر شنا، سالن بولینگ، پروژه رستوران گردان و سایر قسمت‌ها بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار