رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

مجمع خیرین علم و فناوری اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با فراهم شدن شرایط به زودی شاهد افتتاح مجمع خیرین علم و فناوری استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۷۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 14 March 2019
مجمع خیرین علم و فناوری اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور در آئین افتتاح دفتر کمیته فناوران ایثارگر پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه فعالیت‌های مرتبط با علم و فناوری و توجه مضاعف به شرکت‌های دانش بنیان حمایت خیرین از چنین مراکزی در استان اردبیل مورد تاکید است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده پیرو مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه با پارک علم و فناوری امیدوار به افتتاح مجمع خیرین علم و فناوری در استان اردبیل خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۱۵۰ نفر در پارک علم و فناوری استان در حال فعالیت هستند و روز به روز بر دامنه فعالیت این مجموعه و فراگیر شدن وظایف محوله افزوده می‌شود.

ابراهیم‌پور از افزوده شدن ۴۰ هسته فعالیت به هسته‌های پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد و افزود: افتتاح اولین کمیته فناوران ایثارگر پارک‌های علم و فناوری کشور در اردبیل نیز در راستای کسب موفقیت‌های مضاعف در پیشبرد امور و نهادینه سازی وظایف پارک علم و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: کسب و کارهای دانش بنیان نوینی که به وسیله شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری معرفی و شناسایی می‌شوند بهترین راهکارها را برای صادرات محور کردن و برخورداری از بازار مناسب فروش ارائه می‌دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل پارک‌های علم و فناوری را حلقه اتصال جوانان به بازار کار دانست و یادآور شد: در راستای توجه به هسته‌های فعال پارک علم و فناوری در مدت زمان اخیر برای ۶۰ نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار