افتتاح سه طرح عمرانی آبی در بهشهر

همزمان با دهه فجر، امروز یکشنبه، سه طرح عمرانی آبی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد تومان در بهشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 10 February 2019

مدیر امور منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه در حاشیه بهره برداری از این طرح های عمرانی به خبرنگار ایرنا گفت: طرح های افتتاح شده امروز شامل ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه، مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد و بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد است.
محمدرضا حاجیان افزود: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه در 663 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان و مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد هم در 40 هکتار با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مدیر امور منابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه افزود: بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد در 15 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.
همچنین فرماندار بهشهر با اشاره به پروژه های افتتاح شده و کلنگ زنی امسال در شهرستان بهشهر گفت: بیش از 60 پروژه با اعتبار 204 میلیارد تومانی در دهه فجر امسال در بهشهر افتتاح شد .
هادی خنجری افزود: خدمات رسانی به این مردم که در صحنه های مختلف انقلاب ایستاده اند از مهمترین وظایف ما در طول انقلاب است و باید با وحدت کلمه استمرار یابد.
در دهه فجر سال جاری 776 طرح عمرانی در مناطق مختلف استان مازندران به بهره برداری می رسد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار