مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه؛

فعالیت ۱۷ واحد مرغداری گوشتی در کهگیلویه/ تولید یک هزار و 860 تن گوشت از ابتدای سال تاکنون/ تولید سالانه 18 هزار تن انواع فرآورده های دامی در کهگیلویه

۱۷ واحد مرغداری در زمینه تولید گوشت مرغ در شهرستان کهگیلویه فعالیت دارند که از ابتدای سال تا به امروز میزان یک هزار و 860 تن گوشت تولید کردند.
کد خبر: ۷۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 06 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از دهدشت، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ اظهار داشت:۳۰ واحد مرغداری در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که از این تعداد ۱۷ واحد فعال هستند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت از مرغداری‌های فعال این شهرستان تولید می شود.

سید عمران تقوی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۸۶۰ تن گوشت سفید از ۱۷ واحد مرغداری شهرستان کهگیلویه تولید و روانه بازار شده است.

وی با اشاره به مشکلات مرغداران شهرستان عنوان کرد: تامین جوجه یک روزه، تامین نهاده‌های دامی و نبود کشتارگاه مرغ از جمله مهمترین مشکلات مرغداران است که با هماهنگی با جهاد کشاورزی استان و پشتیبانی امور دام برای رفع برخی از این مشکلات تلاش می کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:سالانه حدود ۱۸ هزار تن انواع فرآورده‌های دامی، شامل گوشت سفید، گوشت قرمز، تخم مرغ، شیر و سایر فرآورده‌های لبنی در شهرستان کهگیلویه تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار