مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 1261 مددجو

کد خبر: ۶۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 30 December 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و 261 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری بابیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باهدف توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: در 9ماهه سال جاری 1261 مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزشی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با هزینه 256 میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های پایدارسازی مشاغل و توسعه‌ی طرح‌ها، مهارت‌آموزی و آموزش‌های مقدماتی در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برگزار می‌شود، افزود: مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان موردحمایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و در دستور کار این نهاد است، خاطرنشان کرد: مددجویان آموزش‌دیده پس از کسب مهارت‌های لازم و دریافت گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای، می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای ایجاد شغل مناسب بهره‌مند شوند.
مبشری به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: در این زمینه 96نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 67 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار