شگرد جدید کلاهبرداران در پوشش ارائه کارت بیمه تکمیلی در استان

فرمانده انتظامی استان ایلام، در مورد ارتکاب نوعی کلاهبرداری که با دستاویز ارائه کارت بیمه تکمیلی انجام می شود به اهالی این استان هشدار داد.
کد خبر: ۶۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 23 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری اظهار داشت : به تازگی برخی افراد شیاد با به دست آوردن اطلاعات سجلی افراد به درب منزل آنها مراجعه کرده و کارتی را به مبلغ 60 هزار تومان به آنها داده و ادعا می کنند که این کارت بیمه تکمیلی از طرف وزارت بهداشت برای آن فرد ارسال شده است.

وی افزود: با پیگیری و راستی آزمایی همکار ما هیچکدام از پزشکانی که نامشان در لیست آمده با چنین شرکتی قرارداد نداشته و بیمه سلامت نیز از قانونی بودن چنین فعالیتی ابراز بی اطلاعی کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این افراد با سوءاستفاده از اطلاعات سجلی و آدرس اشخاص مختلف که مشخص نیست از کجا به دست آورده اند به درب منازل مراجعه کرده و با دریافت پول نقد یک کارت فاقد ارزش را به خانواده ها تحویل می دهند.

وی یادآورشد: مردم در صورت مراجعه چنین افرادی به اسم شرکت امید سلامت خانواده به درب منازل آنها و یا تماس تلفنی از طرف عوامل این شرکت جعلی، مراتب را فورا به پلیس اطلاع دهند.

وی به خانوارهای شهری و به خصوص روستایی استان هشدار داد فریب این اقدامات کلاهبردارانه را نخورند و درصورت مواجهه موضوع را به پلیس اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار