دادکان:زنوزی هم رها میکند و می‎رود!

محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را یک سرگرمی دانست و گفت: کسانی که نتوانستند پرسپولیس را بچرخانند، می‌خواهند آن را بخرند.
کد خبر: ۶۹۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 22 December 2018

محمد دادکان درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: در دوره خودم گفتم خصوصی‌سازی یک سرگرمی است. به پوری‌حسینی (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) گفتم شما بهتر می‌دانید این کار انجام نمی‌شود. شما از یک کت شلوار، تنها دکمه‌اش را می‌فروشید و کت و شلوار سالم به دست کسی نمی‌دهید. چند سال پیش یک خبرنگار به من گفت تو نوستراداموس هستی و من گفتم نه. من مسئولان و جامعه را می‌شناسم. کلاهی درست کردیم که سر مردم بگذاریم تا 6 ماه سرشان گرم باشد. خصوصی‌سازی  انجام نمی‌شود و تنها دکمه روی کت را به جای کت و شلوار می‌فروشند.

 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه رادیویی گفتگو میکرد درخصوص واگذاری باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی اظهار داشت: شما آخر و عاقبت تراکتورسازی را ببینید. من امروز تنها کسی هستم که زودتر این حرف‌ها را می‌زنم. یک نفر زحمت می‌کشد و برای این باشگاه از پول شخصی خود هزینه می‌کند. ببینید او چه عاقبتی خواهد داشت. یک سری دور او را می‌گیرند، پول‌های او جابجا می‌شود و ول می‌کند می‌رود! چند نفر خصوصی باشگاه‌های خود را خریدند و رفتند؟ چه کسانی می‌خواهند بخرند کسانی که برای پرسپولیس یک آجر روی هم نگذاشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار