دستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکس

با تلاش شبانه روزی ماموران حفاظت محیط زیست خلخال چهار شکارچی غارتگر حیات وحش خلخال دستگیر و تحویل قانون شدند.
کد خبر: ۶۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 29 July 2015
رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: این شکارچیان اقدام به شکار غیرقانونی بزکوهی در منطقه حفاظت شده آق داغ کرده بودند که با تلاش ماموران این اداره دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی خلخال شدند.

محمد فرهودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این افراد دو قبضه سلاح شکاری مجاز متعلق به غیر ، لاشه یک راس بزکوهی شکار شده به همراه تعدادی فشنگ شکاری و ادوات شکار در شب کشف و ضبط شد.

فرهودی اظهار کرد: شکارچیان دستگیر شده از افراد متخلف هستند که از مدت ها پیش به علت تعرض های مختلف به حیات وحش و شکار غیرقانونی وحوش منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع آق داغ مورد تعقیب و تحت نظر ماموران این اداره بودند.

وی با درخواست از قاضی پرونده شکارچیان دستگیر شده برای در نظر گرفتن اشد مجازات برای این افراد برای عبرت سایر شکارچیان متخلف گفت: بر اساس قوانین جدید مجازات شکار یک راس بز کوهی 100 میلیون ریال تعیین شده و انتظار می رود دادگاه خلخال علاوه بر لحاظ این جریمه برای شکارچیان دستگیر شده نسبت به مصادره سلاح های استفاده شده برای شکار غیرقانونی نیز اقدام کند.

منطقه حفاظت شده و شکارممنوع آق داغ به وسعت 90 کیلومتر مربع از ذخایر حیات وحش استان اردبیل دارای گونه های نادر جانوری از جمله کل و بز ، کبک و تیهو ، سیاه گوش ، پلنگ و انواع جانواران سازگار با محیط زیست شهرستان خلخال است.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

دستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکسدستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکسدستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکسدستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکسدستگیری غارتگران حیات وحش در خلخال + عکس
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار