25 شهر در چهارمحال و بختیاری دارای طرح تفصیلی هستند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 40 شهر استان 27 شهر دارای طرح جامع مصوب و از این تعداد 25 شهر دارای طرح تفصیلی هستند.
کد خبر: ۶۸۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 27 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- صغری محمدعلیزاده اظهار کرد: از مجموع 40 شهر استان 27 شهر اعم از شهرکرد، فرخشهر، فارسان، جونقان و بن دارای طرح جامع مصوب هستند که توسط استاندار به شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شده تا آنان برابر ضوابط و مقررات و کاربری‌های لحاظ شده در طرح، اقدام لازم و قانونی مانند کارهای خدماتی، اجرایی همچون تعریض معابر، صدور پروانه‌های ساختمانی مسکونی و اداری و ... را انجام دهند.
وی افزود: از 27 شهری که دارای طرح جامع مصوب هستند 25 شهر دارای طرح تفصیلی مصوب است که در طرح تفصیلی جزئیات بیشتری نسبت به طرح جامع آمده و زمین‌ها و املاک پلاک به پلاک بررسی شده و نقشه جزئیات را به شهرداری می‌دهد و دو شهر دیگر شامل لردگان و شلمزار در دستور کار کمیسیون ماده پنج استان برای طرح تفضیلی قرار دارد.
محمدعلیزاده تاکید کرد: از مابقی شهرهای استان نیز شش شهر دارای طرح هادی مصوب هستند که این امر نیز توسط استاندار به شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شده که طرح هادی اصول و کلیات طرح را مشخص می‌‌کند و شش شهر دیگر نیز بعد از تصویب در کارگروه و شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط استاندار به شهرداری‌ها برای اجرا ابلاغ می‌شود تا بر اساس آن اقدام لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار