افزایش قراردادهای مسکن ‍‍در البرز

کد خبر: ۶۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 28 July 2015

رئیس اتحادیه مشاورین املاک البرز از افزایش 40 درصدی قراردادهای خرید و فروش، رهن و اجاره املاک بعداز توافق هسته‌ای در این استان خبر داد.
محمد قمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: پس از توافق هسته‌ای با آرامش کلی که در اقتصاد رخ داده است نشانه‌هایی از رونق در بازار مسکن البرز نیز دیده می‌شود.
وی افزود: خرید و فروش مسکن تا حدی راه افتاده است و تحرکاتی خوبی در بازار مسکن مشاهده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود این وضعیت بهتر شود.
قمی خاطرنشان کرد: پس از توافق، بازار مسکن البرز با افزایش 40 درصدی در قراردادها همراه شده است که این وضعیت نوید رونقی جدی را در بازار املاک البرز به همراه دارد.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک البرز در خصوص پیش بینی قیمت‌ها در آینده تصریح کرد: فعلا قیمت‌ها خوب است و پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها کاهش یابد اما افزایشی در کار نخواهد بود.
قمی در خصوص میانگین قیمت آپارتمان در استان البرز گفت: میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان سنددار در استان البرز یک تا یک و نیم میلیون تومان و هر متر مربع آپارتمان قولنامه‌ای 800هزار تا یک میلیون و 200هزار تومان برآورد می‌شود.
وی با تاکید بر رعایت اصول امضای قرارداد املاکی توسط شهروندان یادآور شد: توصیه می‌شود شهروندان حتما به مراکز مجاز مراجعه کنند و پس از ثبت قرارداد توسط متصدی بنگاه نسبت به دریافت رسید پرداخت وجه و کد رهگیری قرارداد اقدام کنند.
قمی در پایان گفت: به شهروندانی که قصد تمدید قرارداد اجاره یا رهن ملکی را دارند توصیه می‌شود از پشت نویسی کردن قرارداد قبلی خودداری کرده و قرارداد جدید امضا کنند و حق کمسیون این نوع قرارداد نیز 50 درصد کمتر از قرارداد اول است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار