سرپرست مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

454 تماس تلفنی روزانه با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای استان قزوین

سرپرست مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین میانگین پاسخگویی روزانه در واحد ۱۲۲ این شرکت را توسط اپراتورهای این مرکز به تعداد ۳۵۴ تماس اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 06 November 2018

454 تماس تلفنی روزانه با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،مصطفی قاسمی، ثبت تماس و پیگیری در بخش آب این سامانه توسط اپراتورهای مربوطه را بصورت روزانه ۳۵۴ مورد عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ثبت و پیگیری و رسیدگی به حوادث اصلی و فرعی شبکه آب شهرستان قزوین را چهار هزار و ۳۶۳ مورد، تاکستان ۹۱۸، آبیک ۸۵۲، البرز  ۴۷۷ و بوئین زهرا ۲۳۳ مورد عنوان کرد.

وی بخش حوادث فاضلاب را در شهرستان قزوین یک هزار و ۲۲۶ مورد، شهرستان بوئین زهرا به تعداد ۸۶ مورد که شامل بای پس بو، شستشوی شبکه، شکستگی دریچه، شکستگی انشعاب، شکستگی خط، لقی دریچه، هم سطح سازی و بازسازی، مرئی سازی دریچه، گرفتگی انشعاب، گرفتکگی خط اصلی و فرعی عنوان کرد.

وی در پایان افزود: مشترکین آب و فاضلاب  می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، سوال و یا اعلام آدرس خرابی و یا نشتی کنتور یا انشعاب، شکستگی های خطوط فرعی و اصلی و ... را به این مرکز اعلام کنند.

مرکز ارتباطات مردمی با شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار