در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین؛

پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، پرچم‌های ویژه کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 27 October 2018

پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شودبه گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های والا و ارزشمند آنان، از مهمترین وظایف مسوولان است.

وی گلزارهای شهدا را نماد مقاومت عنوان کرد و افزود: گلزارهای شهدا میراث ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که موجب ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه می‌شوند.

حقایق‌پور گفت: یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، حضور بر سر مزار آنها به عنوان بهترین یادگار و مظهر ایثار و فداکاری، و تجدید بیعت با آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، افزود: در راستای برگزاری این کنگره ملی، تعویض پرچم‌های مزار شهدا و نصب پرچم ایران با شعار کنگره ملی ۳ هزار شهید، در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است.

اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار