استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح کرد؛

با مدیریت مدیران شایسته سالار و مردمی بسیار از مشکلات حل خواهد شد/ کهگیلویه در فضایی آرام و با وحدت فرزندان خود به توسعه کامل می رسد

وی افزود: اگر نگاه مدیران ما مردمی و مدیریت آنها بر اساس شایسته سالاری باشد بسیاری از مشکلات و کاستی های امروزی حل می شوند.
کد خبر: ۶۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، مدیران استانی و اعضای شورای اداری کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم است و زمانی می توانیم احساس رضایت کنیم که مشکل مردم را برطرف نماییم.

وی افزود: اگر مدیران مردمی باشند و اهتمام و توجه داشته باشند تمامی مشکلات در شهرستان ها حل میشود.

علی محمد احمدی ابراز داشت: خدمتگذاران در خدمت به مردم باید مسیر درست و مشخصی را داشته باشند، امروزه دولت در خدمتگذاری به همه سلایق اهمیت میدهد.

وی افزود: اگر نگاه مدیران ما مردمی و مدیریت آنها بر اساس شایسته سالاری باشد بسیاری از مشکلات و کاستی های امروزی حل می شوند.

استاندار عنوان کرد: باید شهامت داشته باشیم و از مردم عذرخواهی کنیم که نتوانستیم مشکلات و موانع موجود پیش رو را رصد نموده و برطرف کنیم.

وی گفت: وظایف هر یک از قوا مشخص است و هر کسی باید مسیرخودش را پیگیری کند، اینکه چه کسی و با کدام فرد و یا گروه کار می کند اصلآ مهم نیست.

احمدی تصریح کرد: مردم هوشیار هستند و نسبت به همه موارد آگاه هستند و همه چیز را میدانند.

وی افزود: با همدلی، همفکری و پیگیری دولت و شخص نماینده بسیاری از پروژه ها در شهرستان کهگیلویه به سرعت در حال پیگیری است .

استاندار خاطرشان کرد: کهگیلویه بزرگ تنها زمانی به توسعه کامل میرسد که در فضایی آرام و با وحدت و پیگیری فرزندان خود باشد و لازمه انجام این اقدام مهم، دوری از نگاه های کوتاه بینانه و مسایل حاشیه ای است.

احمدی در پایان صحبت های خود گفت: با پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ فرودگاه دهدشت در سال جاری احداث می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار