معرفی جایگزین مرحوم دکتر پیرزاده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با مساعدت وزارت بهداشت قرار شده آنکولوژی جایگزین مرحوم دکتر پیرزاده به زودی به اردبیل معرفی شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 26 July 2015

فرهاد پورفرضی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت دکتر اصغر پیرزاده تنها فوق تخصص آنکولوژی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که وزیر بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند، قرار است به زودی این فوق تخصص آنکولوژی از یکی از مراکز دانشگاهی به اردبیل بیاید تا امور مربوط به مداوای بیماران سرطانی به تأخیر نیفتد.

وی تصریح کرد: هنوز قرار نیست که این متخصص آنکولوژی از کدام مرکز دانشگاهی به اردبیل می‌آید و ادعای برخی از رسانه‌ها که قرار است این پزشک از استان همجوار تبریز بیاید، صحت ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وزیر بهداشت به جد با اعزام تیم بازرسی موضوع را رصد می‌کند تا در جریان آخرین وضعیت پیگیری پرونده قتل دکتر پیرزاده قرار بگیرد که در این زمینه گروه‌های بازرسی نیز از وزارت بهداشت در اردبیل حضور دارند تا جمع‌بندی گزارش‌های نهایی در اسرع وقت به دست او برسد.

پورفرضی در ادامه سخنان خود افزود: ما هرگونه خشونت در جامعه به ویژه در پرونده اخیر را به شدت محکوم می‌کنیم و بر این باوریم که همه برای رهایی از این ناهنجاری و گرفتاری اجتماعی باید در مسیری حرکت کنیم تا بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدها برطرف شود.

وی بیان کرد: همچنان دستگاه قضا پیگیر پرونده مرحوم دکتر پیرزاده است که امیدواریم با شفاف‌ شدن بسیاری از موضوعات مردم در جریان بیشتر حقایق قرار گیرند.

پورفرضی به حضور دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: حضور ایشان در مراسم ختم دکتر پیرزاده مایه قوت قلب برای این خانواده داغ‌دیده است که جامعه پزشکی نیز قطعاً پیگیر این موضوع است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
تو مدرسه انشات چطور بود....متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
چرا خود اقای وزیر نیامد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار