آزاد راه تبریز - زنجان بسته است

بارش برف و کولاک در اکثر جاده های مواصلاتی استان ادامه دارد و با هماهنگی پلیس راه استان مسیر رفت و برگشت آزاد راه تبریز - زنجان بسته شده است.
کد خبر: ۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲ 21 February 2015

 توحید اخلاقی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بر اثر بارش شدید برف و کولاک از زمین گیر شدن 200 دستگاه خودرو در آزاد راه های استان خبرداد و گفت: سرنشینان این خودروها پس از امداد رسانی توسط عوامل راهداری، در اماکن و مجتمع های بین راهی اسکان داده شدند.

 وی افزود: بارش برف و کولاک در اکثر جاده های مواصلاتی استان ادامه دارد و با هماهنگی پلیس راه استان مسیر رفت و برگشت آزاد راه تبریز - زنجان بسته شده است.

اخلاقی اظهارکرد: 650 دستگاه ماشین آلات سنگین و برف روب در نقاط مختلف استان عملیات مسیرگشایی و برف روبی را آغاز کرده اند.وعملیات مسیرگشایی آزاد راه تبریز - زنجان نیز از چندین محور آغاز شده و دستگاه های کمکی نیز وارد عمل شده اند.و خودروهای عبوری به سمت جاده قدیم هدایت می شوند.

اخلاقی با بیان اینکه تردد خودروها از مسیر جاده قدیم با ترافیک و سرعت پایین در حال انجام است، گفت: مسیر آزاد راه تبریز - زنجان از سمت بستان آباد بسته شده تا خودروهای عبوری کمتر از گردنه شیبلی عبور کنند.

اخلاقی تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده با پلیس راه، از تردد خودروهایی که به زنجیر چرخ مجهز نباشند، جلوگیری می شود.

وی  افزود: به همراه داشتن پوشاک گرم، مواد غذایی و سوخت کافی  ، رسیدگی به سیستم فنی، گرمایش و روشنایی خودرو نیز می تواند ضریب اطمینان سفر را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ما ، بارش برف و کولاک سنگین که از عصر دیروز در نقاط مختلف آذربایجان شرقی آغاز شده است همچنان در بسیاری شهرستان ها ادامه دارد و موجب تعطیلی مدارس شهری و روستایی در اغلب شهرها و روستاها شده است.

 همچنین به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، محور آزاد راه تبریز - زنجان، آزاد راه هشترود - میانه و مراغه - بناب در استان آذربایجان شرقی از ساعت یک و 30 دقیقه شنبه دوم اسفند ماه به دلیل بارش برف و کولاک بسته شده است.مسیر جایگزین این محور جاده قدیم تبریز - زنجان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار