سیاه‌جامگان در مشهد رونمایی شد

بعد از حدود یک ماه از شروع تمرینات تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در شهرهای تهران و سرعین بالاخره این تیم تمرینات خود را در مشهد استارت زد تا چهارمین نماینده لیگ برتری فوتبال خراسان، به‌فاصله یک هفته تا شروع رقابت‌ها در بین هوادارانش رونمایی شود.
کد خبر: ۶۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 25 July 2015
تمرین شاگردان رسول خطیبی، پنجشنبه در حالی شروع شد که پیش از ورود بازیکنان به داخل زمین، یک رأس گوسفند برای آن‌ها قربانی شد و سپس مدیران باشگاه در بین بازیکنان به صحبت پرداختند.

در تمرین سیاه‌جامگان به‌غیراز کادر فنی غیربومی که اردوهای تیم را برگزار کردند، بالاخره دو دستیار مشهدی یعنی عباس دهقانی و منصور شفیعی نیز دیده شدند که البته این دو مربی جدید تمرین را با لباس شخصی پیگیری کردند. علاوه بر این میثم حسینی، ایمان موسوی و محسن فروزان برای اولین بار در تمرینات تیم شرکت کردند. در این تمرین هواداران حاضر در ورزشگاه کارگران رضا عنایتی را به‌شدت تشویق کردند.

این‌طور که معلوم است با اضافه‌شدن محسن فروزان به سیاه‌جامگان، لیست هفت‌نفره بازیکنان لیگ برتری این تیم با یک بازیکن اضافی روبهرو شده است که همین مسئله باعث شده بود تا در بین بازیکنان حرف‌های درگوشی مطرح شود. این مسئله البته بین مدیران و کادر فنی این تیم نیز به وجود آمده بود و آن‌ها برای یافتن راه‌حلی برای در اختیار داشتن هشتمین بازیکن سهمیه لیگ برتری خود به‌دوراز رسانه‌ها با یکدیگر گفتگو کردند. میلان یوانوویچ و داسیلوا دو بازیکن خارجی سیاه‌جامگان نیز در تمرین این تیم حاضر بودند.

خطیبی: هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در این تمرین اظهار کرد: تا به امروز سه مرحله اردو را در شهرهای تهران و سرعین برگزار کردیم و چند بازی تدارکاتی را نیز برای تیم ترتیب دادیم تا بتوانیم به ضعف و قوتهای خود بهتر پی ببریم.

رسول خطیبی ادامه داد: تیم ما تمرینات خود را کمی دیر آغاز کرد و به همین دلیل هنوز نتوانستهایم به آمادگی کامل برسیم و در این فرصت باقی‌مانده تلاش می‌کنیم تا با تمرینات فشرده‌تر بتوانیم شرایط خوبی را برای شروع مسابقات به دست آوریم.

وی افزود: همچنان به کار بدن‌سازی احتیاج داریم و در کنار آن به کارهای تاکتیکی هم می‌پردازیم. ما در این مدت با بازیکنان مختلفی صحبت کردیم و توانستیم آن‌هایی را که مدنظرمان بودند به خدمت بگیریم.

خطیبی ادامه داد: در این چند روز آخر هم چند بازیکن جدید جذب کردیم که این مسئله کارمان را سخت کرده است. چراکه آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند با تیم هماهنگ شوند و نیاز به زمان دارند. تلاش ما این است که بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و امیدواریم این امر با حمایت هواداران محقق شود.

رمضانی: مشکل جذب بازیکن اضافه را حل می‌کنیم

مدیر ورزشی سیاه‌جامگان نیز در این تمرین درباره جذب ٨ بازیکن لیگ برتری از سوی سیاه‌جامگان گفت: در حال پیگیری این موضوع هستم. میلان یوانوویچ بازیکن خارجی ما محسوب می‌شود و از طرفی فصل گذشته در پدیده بازی می‌کرد. شاید بتوانیم او را در لیست بازیکنان خارجی قرار دهیم و هیچ بازیکنی را از لیست خارج نکنیم. فعلاً خروج بازیکنی از تیم ما قطعی نشده است.

سعید رمضانی درباره جذب ایمان موسوی نیز خاطرنشان کرد: او مدت‌هاست که با تیم ما به توافق رسیده است اما مشکلاتی دارد که در حال پیگیری آن‌هاست تا قرارداد نهایی او را منعقد کنیم. هر اتفاقی که بیفتد، ایمان فصل آینده در تیم ما بازی می‌کند. با جوکار هم به دلیل عدم رضایت خطیبی قرارداد نبستیم.

وی درباره جذب محسن فروزان هم اظهار کرد: در ابتدا به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی بودیم؛ چراکه این کار ارزان‌تر از جذب بازیکن داخلی تمام می‌شد. اما فروزان هم دروازه‌بان خوب و قابلی است و نمی‌توانستیم از کنار نام او به‌راحتی عبور کنیم. به همین دلیل او را به تیم اضافه کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار