اجراي نمايش چندرسانه‌اي «گفتگوی آب» در ابركوه

نمایش چندرسانه‌ای «گفتگوی آب» با محوریت معرفی حضرت عباس(ع) و با هدف تبیین نقش ولایت در واقعه عاشورا و زمان حال در ابرکوه اجرا شد .
کد خبر: ۶۶۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 30 September 2018

حجت‌الاسلام «حسین فلاح زاده» کارگردان اين نمایش از اجرای مجدد آن برای دومین سال متوالی در ابرکوه خبر داد و گفت: این نمایش به مدت پنج شب و با استقبال بی‌نظیر مردم ابركوه به روی صحنه رفت .

وي موضوع نمایش را معرفی شخصیت والای حضرت عباس(ع) عنوان کرد و افزود: «گفت‌وگوی آب» بنا دارد نقش ولایت‌پذیری حضرت عباس(ع) در واقعه عاشورا و اهميت اين موضوع در شرايط كنوني را به ‌عنوان يكي از مهم‌ترین نيازهاي جامعه اسلامي در عصر ظهور تبیین کند .

فلاح‌زاده تصریح کرد: براي تمرین، تبلیغات و آماده‌سازی فضای اين نمایش حدود 120 نفر هنرور، بازیگر و سایر عوامل اجرایی بعد از ماه مبارک رمضان، دست ‌به ‌دست هم دادند تا امسال نیز بتوانیم شاهد استقبال بی‌نظیر مردم از اين اجرا باشیم به‌ طوری‌ که توانستیم هر شب افتخار میزبانی حدود 400 مخاطب را داشته باشیم .

كارگردان اين نمايش چندرسانه‌اي در پايان نيز ضمن اشاره به هرينه‌هاي 30 ميليون توماني آن، بازیگران اصلی نمايش «گفت‌وگوي آب» را سيد حميد پورسيد، ابوالفضل صادقيان، عباس عارفي، مصطفي مهدي‌پور، محمدحسین مهدي‌پور، دانيال فلاح زاده، حبيب عميقي، عليرضا چاكرالحسيني و جعفر قاسم‌پور، معرفي مي‌كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار