باشگاههای قدیمی؛شناسنامه ورزش همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاههای قدیمی و با سابقه شناسنامه ورزش همدان محسوب می شوند و تداوم فعالیت و موفقیت این باشگاهها مایه افتخار استان است.
کد خبر: ۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 23 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاههای قدیمی و با سابقه شناسنامه ورزش همدان محسوب می شوند و تداوم فعالیت و موفقیت این باشگاهها مایه افتخار استان است.

به گزارش ایرنا؛سیدعبدی افتخاری دربازدیدازمجموعه ورزشی شهید نیلی همدان اظهار کرد: باشگاههای خصوصی همواره بازوان توانمند برای توسعه و پیشرفت ورزش استان همدان به شمار می روند و توانسته اند در افتخارآفرینی و مدال آوری در عرصه های قهرمانی و حرفه ای کشور سهم بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش استان همدان همواره نگاه حمایتی به باشگاههای خصوصی داشته است، گفت: باشگاههای خصوصی مورد حمایت دستگاه ورزش استان همدان هستند و از افزایش باشگاهها توسط خیرین ورزش دوست استقبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری و حمایت در راه اندازی باشگاههای خصوصی براساس ضوابط و مقررات هستیم و بسترهای لازم برای فعالیت آنها در تمامی عرصه های قهرمانی و حرفه ای فراهم است.

افتخاری افزود: امروزه بخش خصوصی کمک شایانی به پیشرفت های ورزشی داشته است و از هیات های ورزشی خواسته شده تا هرگونه همکاری را در راستای توسعه و افزایش باشگاههای خصوصی داشته باشند.

وی یادآور شد: امروزه ورزش کشور به سمت خصوصی سازی در پیش است و انتظار می رود خیرین ورزش دوست مشارکت جدی در این عرصه انجام دهند.

افتخاری در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی نیلی بر اهمیت ترویج و گسترش اخلاق در ورزش تاکید کرد و افزود: مزین شدن نام شهدا در محیط های ورزشی باعث حفظ ارزشها و توجه نسل جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

وی با درخشان خواندن سابقه باشگاه شهید نیلی در توسعه و موفقیت رشته های ورزشی گفت: فعالیت باشگاه های قدیمی و با سابقه ای همچون باشگاه شهید نیلی برای ورزش استان مایه مباهات است.

موسس باشگاه نیلی و پدر شهید مصطفی نیلی نیز در این بازدید به بازسازی ساختمان مجموعه و فعال شدن رشته های مختلف ورزشی در این باشگاه اشاره کرد و افزود: باشگاه شهید نیلی قدمتی 63 ساله دارد و قبل از انقلاب در ورزش های مختلف فعال بوده و قهرمانان خوبی را تحویل ورزش استان داده است.

محسن نیلی بیان کرد: هدف باشگاه شهید نیلی از توجه جدی به امر ورزش ایجاد روحیه نشاط و سلامتی برای جوانان و نوجوانان و ارایه خدمات ارزان قیمت ورزشی به همشهریان و خنثی سازی عوارض و معضلات اجتماعی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از حسن توجه اداره کل ورزش و جوانان استان به این باشگاه قدیمی گزارشی از فعالیت های ورزشی باشگاه شهید نیلی ارائه کرد.

در پایان این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از زحمات و خدمات نیلی به دلیل اهتمام در توسعه و گسترش امر ورزش تقدیر کرد.

همدان دارای بیش از 130 باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار