واگذاری زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران گفت: یک‌هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی به فارغ‌التحصیلان کشاورزی شهرستان دهلران واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 22 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی مجلسی ظهر امروز در نشست با فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی دهلران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت که در شهرستان با برنامه‌ریزی دنبال می‌شود بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران از سیر مراحل واگذاری یک هزار و 700 هکتار اراضی کشاورزی به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی از تشکیل شرکت تعاونی تولید در این شهرستان توسط فارغ التحصلان بخش کشاورزی خبر داد و گفت: 220 نفر از فارغ‌التحصیلان کشاورزی شهرستان در این
شرکت حضور دارند و از طریق واگذاری اراضی کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی با بهره‌گیری از دانش فنی این افراد در منطقه فراهم می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران بر لزوم مطالعه آب و خاک منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: واگذاری زمین به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی از دشت‌های یوبیس قطعی است و مدیریت ارشد استان، فرماندار و مسئولان جهاد کشاورزی این موضوع را به جد دنبال می‌کنند.

مجلسی با اشاره به کسب برخی از مجوزهای اولیه برای انجام این کار گفت: این موضوع با حمایت فرماندار شهرستان و همت فارغ‌التحصیلان در حال پیگیری است و عملیاتی می‌شود.

وی از تلاش‌ها برای به کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه خبر داد و افزود: تلاش می‌شود بخشی از نیروهای بومی بیکار نیز در شرکت‌ها منطقه به کارگیری شوند و این مهم به جد دنبال می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار