مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

معرفی 250 طرح گردشگری به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 250 طرح گردشگری در استان مصوب شد که این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 30 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی با اشاره به ضرورت طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان سند بالادستی، گفت: بایستی از ظرفیت و پتانسیل این بخش در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استفاده کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: می‌توان از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در بخش گردشگری، بازاریابی و در نهایت جذب توریسم بهره‌مند شد.
وی با بیان اینکه کمپ‌های عشایری یکی از جاذبه‌های توریستی برای جذب گردشگران خارجی است، خاطرنشان کرد: می‌توان کمپ‌های عشایری را در راستای نشان دادن یک زندگی بکر و پرجاذبه برای گردشگردان توسعه داد و همچنین از ظرفیت‌های مناطق بکر چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در بخش توریست ورزشی مانند اسکی روی یخ در تابستان بهره برد.
فاضلی با بیان برخی از اقدامات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت از صنعت گردشگری، افزود: اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان از تسهیلات روستایی و عشایری جهت اجرای طرح‌های گردشگری، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به روستائیان و عشایر برای تولید گلیم‌بافی، چوقابافی، موج‌بافی و ... و اجرای طرح کارورزی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی نمونه‌ای از این اقدامات است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: حدود 250 طرح گردشگری در استان مصوب شد  که این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار