حواشی بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی؛

تساوی بعد از ۴ سال/آغاز بازی با یک دقیقه سکوت

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی‌که بعد از چهار سال میزبان یک بازی لیگ برتری شده بود در برابر تراکتورسازی به تساوی بدون گل رسید.
کد خبر: ۶۳۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 27 July 2018

از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران امشب تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* این بازی را کوپال ناظمی با کمک علی میرزابیگی و جلیل شعرانی سوت زد و در آن به یوسف وکیا و عباس عسکری (نفت) و علی طاهران (تراکتورسازی) کارت زرد نشان داد.

* نفت مسجدسلیمان در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیالی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، محمود قائدرحمتی (۶۸- پیمان میری)، علیرضا علیزاده، میلاد میداودی (۸۰- اکبر آفاقی)، حسین دوستدار (۸۳- صادق صادقی) و عباس عسکری بازی کرد.

* تراکتورسازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب: محسن فروزان، علی طاهران (۷۸- ساسان مهدی‌زاده)، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی اسماعیلی، یوسف سیدی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور (۶۰- رضا عبدی) و احسان پهلوان در برابر حریف صف آرایی کرد.

* استادیوم شهید بهنام محمدی پس از چهار سال بار دیگر میزبان دیدارهای لیگ برتر شد و تیم نفت مسجدسلیمان در این ورزشگاه به دیدار تراکتورسازی رفت.

* در تعطیلات میان فصل تعداد سکوها و صندلی‌های ورزشگاه مسجدسلیمان افزایش پیدا کرد تا هواداران مشکلی برای تماشای دیدارهای نفت نداشته باشند.

* قبل از آغاز مسابقه به‌دلیل درگذشت علی پروین رئیس سابق هیئت والیبال خوزستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* تعداد اندکی از طرفداران تراکتورسازی در استادیوم مسجدسلیمان حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* تیم تراکتورسازی به‌دلیل حاضر نشدن مدارک بازیکنان خارجی‌اش در شرایطی به میدان رفت که تنها سه بازیکن ذخیره روی نیمکت داشت.

* داور مسابقه به‌دلیل گرمای هوا در اواسط نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را اجرا کرد.

* محمد طیبی مدافع تراکتورسازی و میلاد میداودی کاپیتان نفت در اواسط نیمه اول جروبحث لفظی داشتند که داور ضمن قطع جریان مسابقه با این دو بازیکن صحبت کرد.

  • در نیمه دوم نیز وقفه خنک کردن بازیکنان به اجرا گذاشته شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار