رویداد‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فرصتی برای اشتغال است

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت:رویداد‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فرصتی در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال است که باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 20 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد ابراهیم فروزانی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در پنجمین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار کرد: برگزاری رویداد‌های گردشگری و فرهنگی باید به افزایش ظرفیت‌های اقتصادی در استان کمک کند.

وی به موضوع اشتغال به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیاز کشور و استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: رویداد‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فرصتی در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال است که باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد.

قائم مقام کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با تاکید بر اینکه باید در شکل و برنامه ریزی رویداد‌های استان در حوزه‌های مختلف به منافع اقتصادی جامعه توجه شود، ادامه داد: این مساله باید در دستور کار تمام دستگاه‌های فرهنگی استان قرار گیرد و به صورت جدی آن را پیگیری و دنبال کنند.

فروزانی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف باید بر مبنای حوزه ماموریتی خود متولی برگزاری رویداد‌های مختلف باشند.

وی افزود: همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس باید نسبت به تاسیس و فعال سازی دبیرخانه برگزاری روبداد‌های گردشگری استان اقدام کند.

معاون استاندار فارس همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به مساله ایجاد نشاط، امید اجتماعی و شادی عمومی در برگزاری رویداد‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و گردشگری استان گفت: این مساله در کنار منافع اقتصادی باید در دستور کار دستگاه‌های متولی برگزاری رویداد‌ها قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار