آمار سرمایه گذاری صنعتی سال 96 در فارس

علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد ۱۸۱۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال در استان فارس صادر شده است.
کد خبر: ۶۱۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 09 June 2018

 

وی افزود: جواز‌های تاسیس صادر شده در زمینه‌های محصولات کانی غیر فلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی است.

همتی اظهار کرد: این جواز‌ها براساس تقاضا و نیازمندی، در سطح استان فارس صادر شده است و ۲۸ هزار و ۸۴۳ نفر فرصت شغلی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تعداد ۲۶۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۳۱۹۵۱ میلیارد ریال در زمان صادر کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه پروانه بهره‌برداری صادر شده که هم اکنون در حال تولید هستند در زمینه رشته‌های مختلف صنعتی با عناوین محصولات غذایی و آشامیدنی، سایر محصولات کانی غیرفلزی و محصولات از لاستیک و پلاستیک است، عنوان کرد: تعداد ۴۱۰۱ نفر فرصت شغلی در این طرح‌ها ایجاد شد.

همتی بیان کرد: در زمینه خدمات فنی و مهندسی تعداد ۱۶ فقره جواز تاسیس و تعداد ۵ فقره پروانه بهره‌برداری از سال ۹۶ تاکنون صادر شد، همچنین در زمینه طراحی و مونتاژ آسانسور تعداد ۱۸ فقره پروانه بهره‌برداری در این مدت صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار