برپایی نمازعیدفطردرمصلی ایلام

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نماز عید سعید فطر امسال باید هر چه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در استان ایلام برگزار شود و در این راستا همه مسئولان امر باید بکوشند.
کد خبر: ۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 13 July 2015

به گزارش تابناک ایلام ، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در ایلام اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در ایلام توسط دستگاه‌های متولی اندیشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نماز عید سعید فطر امسال باید هر چه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در استان ایلام برگزار شود و در این راستا همه مسئولان امر باید بکوشند.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در ایلام  دشمن‌شکن‌تر از سال‌های پیش برپا خواهد شد، ادامه داد: در استان ایلام باهمت همه عزیزان در این چند سال با همدلی و هم‌زبانی در سه سال متوالی نماز عید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شده و اجتماع مردم شریف ایلام یک اجتماع باشکوه بوده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه عید فطر، روز بسیار بزرگی است و روز پاداش یک ماه روزه‌داری از میزبان و صاحب این ماه نسبت به روزه‌داران است، افزود: به‌طور قطع بزرگ‌ترین پاداش ذات اقدس حق به روزه‌داران بخشش گناهان و توجهات ویژه به بندگان در این ماه است.

لطفی تصریح کرد: عید فطر، روزی عیدی است که جشن و سرور سراسر امت اسلامی را دربرمی‌گیرد و یک شادمانی فوق تصور در ملک و ملکوت است و بزرگ‌ترین مناسبت عید سعید فطر غیر از پرداخت زکات که واجب است برگزاری نماز عید فطر بوده که درواقع باشکوه‌ترین نماز در دین مقدس اسلام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار