نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف،‌ مبانی اعتقادی و روان شناختی حجاب در قالب سلسله  نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در حرم مطهر رضوی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 13 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ٢١ تیرماه؛ روز ملی «حجاب و عفاف» سلسله مباحث مبانی اعتقادی و روانشناختی حجاب، در حرم رضوی تبیین و بررسی می‌شود.

وی افزود: ٢١ تیرماه یادآور قیام خونین رضاخان علیه مردم و موضوع کشف حجاب در مسجد گوهرشاد است و به همین مناسبت نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» این هفته با محور «حجاب و عفاف» برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «نقش خانواده در نهادینه‌سازی حجاب در جامعه»، «مبانی اعتقادی حجاب»، «مبانی روانشناختی حجاب»، «غیرت‌مندی و عفت‌ورزی» «تبیین علل و عوامل حجاب‌گریزی»، «خانواده مذهبی و ارزش‌های ملی» و «آثار روانشناختی مناسبات ملی مذهبی» 7 موضوعی هستند که در سلسله مباحث مبانی اعتقادی و روانشناختی حجاب مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» ویژه عموم زائران و مجاوران هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود؛ همچنین حلقه‌های معرفت ویژه خواهران و برادران نیز در رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالحجه، دارالاجابه، مرکزپاسخگویی (مدرسه پریزاد) و صحن‌های متبرکه رضوی دایر است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار