19 پرونده قاچاق روي ميز دادگاه ابركوه

ريیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از جایگاه نخست استاني شهرستان ابركوه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی يك‌سال اخير خبر داد و
کد خبر: ۶۰۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 17 May 2018

«سید مسعود میرحسینی» در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان اصناف، 336 مورد پرونده تخلف در استان تنظیم و به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده است که 24 مورد آن متعلق به ابرکوه بوده است . 

وي تصریح کرد: شهرستان ابرکوه مقام اول استان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز را داشته است که ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از 37 میلیون و 910 هزار ریال بوده است . 

«علیرضا صالحی» فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه بيان کرد: در دو ماهه ابتدای سال جاری بیش از 5 هزار نخ سیگار، احشام بدون مجوز، پرنده‌های زینتی، ماشین لباسشویی، مشروبات و زیتون خارجی، 8 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و غيره در ابرکوه به عنوان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است . 

وي تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا در فرودین 97 تعداد 15 فقره پرونده به ارزش بیش از 91 میلیون ریال و در اردیبهشت چهار پرونده به ارزش 95 میلیون ریال در ابرکوه تشکیل و از طریق مراجع مربوطه پیگیری شده است . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار