روز قدس مانع از فراموشی مساله فلسطین در افکار عمومی دنیا می شود

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس مانع از فراموشی مساله فلسطین در افکار عمومی دنیا و اذهان مسلمانان می شود.
کد خبر: ۵۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 July 2015

مهدی دواتگری، افزود: مساله فلسطین محور وحدت اسلامی بوده و در اندیشه والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مهمترین مساله دنیای اسلام، فلسطین بیان شده که باید مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

وی با تاکید بر تلاش همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از دست اشغالگران، اظهار کرد: به یاری خداوند، روزی فریادها علیه ظالمان جهانی به عاملی برای سرنگونی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی استکبار جهانی تبدیل می شود.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز 67 سال از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می گذرد، ادامه داد: جامعه بین المللی به ویژه سازمان های به ظاهر مدعی حقوق بشری و دموکراسی خواهی دنیا، هیچ کاری برای مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی انجام نداده اند.

دواتگری، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، یادآوری 0کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام سعی می‏کردند مساله فلسطین، قدس و بیت‏المقدس را منطقه‏ای و حتی دعوای اعراب و رژیم صهیونیستی جلوه دهند، امام راحل با مطرح کردن روز قدس، این مساله را از حاشیه به متن آورد.

وی گفت: قدس، یک روز جهانی برای مقابله ملت های ستمدیده در مقابل ابرقدرت ها است تا مستضعفان در مقابل مستکبران مجهز شده و دماغ آنان را به خاک بمالند.

دواتگری، افزود: امسال نیز مسلمانان جهان بویژه مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و آمریکا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و اعلام می کنند که در برابر توطئه های مستکبران و صهیونیسم همیشه ایستادگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار